Kérdések és válaszok, fontos információk

Tisztelt volt, jelenlegi és leendő pácienseink!

 
A korábbi Centro – Medical Szakorvosi Magánrendelőt Dr. Urbán Zoltán alapította még 2005-ben a XI. kerületi Tétényi úton.
 
Ezt néhány év alatt kinőttük, 2009-ben a szintén XI. kerületi Prielle Kornélia utcába költöztünk, majd 2017-ben, mint Centro – Medical Egészségügyi Központ folytattuk.
 
2013-ban a III. kerületi Csobánka téri MRI és UH Diagnosztikai Központtal bővültünk.
 
2018-ban a két utóbbi egészségügyi központ egyesülésével a XI. kerületi Fehérvári útra (jelenlegi helyére) költözött a Centro-Medical Egészségügyi Központ, amely 2019-ben – engedéllyel – felvette az Újbuda Medical Center nevet.
 
2021-ben eljött az idő, hogy a Centro-Medical Egészségügyi Központ újra visszatérjen a régi gyökereihez, ezért elköltözünk és 2021. októberben új egészségügyi központot nyitottunk Budapest határában, Törökbálinton.
 
Akik az új helyen továbbra is velünk vannak:
 
Dr. Urbán Zoltán idegsebész és sportorvostan szakorvos, szakmai vezető
Dr. Nagybalázs Ildikó radiológus szakorvos
Czike Laura radiográfus, képalkotó diagnosztikai asszisztens
Bátori Dávid fizikoterapeuta asszisztens, orvosi gyógymasszőr, mozgásterapeuta
Turkovics Tímea gyógytornász
Rékási Krisztina recepciós
Ürge Szilvia recepciós
Németh Zoltán mindenes

Hol találom meg Önöket?

Egészségügyi Központunk Törökbálinton, a Feketerét utca 2. szám alatt, a Törökbálinti-tó Törökbálint felőli végénél, szép zöld környezetben található.

Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.

Mivel ez egy teljesen új létesítmény, és az utca is új, előfordulhat, hogy nem minden kereső adja ki. Ilyenkor a Max City-t keressék, azzal szemben találnak meg minket.

Amíg Ön nálunk van, addig a kísérőik sem unatkoznak: kávézó, pékség, pizzéria, bevásárlási lehetőség, gyerekeknek játszótér, vagy séta a Törökbálinti-tónál.

Hogyan tudok eljutni Önökhöz autóval?

 

Autóval az ország minden irányából könnyen meg tud találni minket. Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.

M0 autópálya: mindkét irányból (Biatorbágy és Budakeszi) a 2 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába.

M1 autópálya: mindkét irányból (Budapest, illetve Hegyeshalom és Győr) a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, a lehajtóknál jobbra kell fordulni.

M7 autópálya: Letenye, Nagykanizsa, Siófok és Székesfehérvár irányából a a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, viszont a lehajtónál balra, Budakeszi irányába kell fordulni.

A gépjárművel érkezők több, mint 250 ingyenes parkolóhelyet találnak és mindig van szabad hely. Akik nehezen mozog, annak közvetlenül a központunk bejárata mellett tartunk fent parkolóhelyet. Természetesen mindenhol akadálymentesített a közlekedés, intézményünkön kívül és belül is.

Hogyan tudok eljutni Önökhöz tömegközlekedéssel?

 
Budapestről számos BKK járattal (88, 88A, 172, 173, 272) el tud hozzánk jutni.
 
A részletes menetrendről az alábbi linkeken tájékozódhat:
 

futar.bkk.hu

bkk.hu/menetrendek

A környező városokból (Budakeszi, Budaörs, Érd, Diósd, Tárnok, Sóskút, Biatorbágy, stb.) és helyben, Törökbálinton is könnyű a megközelítés, akár BKK, akár Volán járatokkal (756).

 

Hogyan tudok eljutni Önökhöz vonattal?

 

MÁV elővárosi vonattal (S10) csupán 9 perc a menetidő hozzánk a Kelenföldi pályaudvarról.

A Déli pályaudvar és a Győr, Komárom, Tata, Tatabánya felől érkező személyvonatok is megállnak a Törökbálint vasútállomáson.

Hogyan tudok bejelentkezni Önökhöz?

 

Nyitvatartási időben, tehát hétfőtől-vasárnapig 07:00-20:00-ig kizárólag telefonon van lehetősége időpontot és információt kérni. Amennyiben ilyenkor nem tudjuk a hívását fogadni, azt a telefonos rendszerünk jelzi, és a lehető leghamarabb vissza fogjuk hívni.

Nyitvatartási időn kívül, tehát hétfőtől-vasárnapig 20:00-07:00-ig lehetősége van a honlapunkon ilyenkor megtalálható online űrlapon keresztül vizsgálatra jelentkezni. Ez az űrlap kizárólag nyitvatartási időn kívül található meg a honlapunkon, nyitvatartási időn belül nem áll rendelkezésre. Az online űrlapon konkrét időpontot nem lehet foglalni, kizárólag a jelentkezési szándékát tudja jelezni felénk. Az online űrlap elküldését követően 07:00-10:00 között fel fogjuk hívni a megadott telefonszámon.

Az egészségügyi központunkban végzett diagnosztikai és terápiás szolgáltatások esetében megkerülhetetlen a telefonos kapcsolatfelvétel, a pontos adatfelvétel és a páciensek megfelelő kikérdezése, illetve tájékoztatása.

A honlapon található nyitvatartási időben, egész héten reggeltől estig, minden szolgáltatásuk elérhető?

 

Nem. A nyitvatartási (bejelentkezési) idő nem azonos a rendelési idővel.

Az adott rendelés pontos idejéről honlapunkon, illetve telefonon kaphat tájékoztatást.

Mikorra kell érkeznem, betartják a megbeszélt időpontokat?

 

A szükséges adminisztráció és az esetleges előkészületek (vécézés, vízfogyasztás, öltözés) miatt érkezzen 10-15 perccel korábban központunkba. A megbeszélt vizsgálati időpont konkrétan az adott vizsgálat kezdetét jelenti.

Az előjegyzési időpontokat betartjuk, várakozási idő nincs, pácienseink kivizsgálására, kezelésére, tájékoztatására, kérdéseik megválaszolására mindig elegendő időt biztosítunk. Ennek megfelelően az előjegyzési időponthoz képest nem tudunk elfogadni késést, mivel az a további időpontok betartását tenné lehetetlenné, illetve a többi, időben érkezett páciens vizsgálati idejét is elcsúsztatná.

Mit csináljak, ha késésben vagyok?

 

Ha késik, kérjük, feltétlenül jelezze ezt telefonon, hogy a késés ellenére tudjuk-e fogadni. Elképzelhető, hogy néhány perces kését még meg tudunk oldani, azonban nagyobb mértékű kését biztosan nem tudunk elfogadni.

A késések elkerülése céljából, indulás előtt tájékozódjon a BKK honlapján, illetve az interneten a forgalomról, illetve az esetleges korlátozásokról és időben induljon el.

Tudok-e TB beutalóval menni Önökhöz vizsgálatra?

 

Nem.

Egészségügyi Központunk a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) nem áll szerződéses jogviszonyban, ezért NEAK (TB) finanszírozott vizsgálatot és kezelést nem végzünk, kizárólag magántérítéses (fizetős) ellátásra van lehetőség.

Kaphatok-e Önöktől további vizsgálatokra TB beutalót?

 

Nem.

Magánegészségügyi ellátás során NEAK (TB) térítéses beutalót nem tudunk adni további vizsgálatokra.

Tudnak-e fogadni soron kívül, illetve sürgős esetekben?

 

Nem.

Sürgősségi és  soron kívüli ellátást nem végzünk, nem tartunk sürgősségi ügyeletet sem.

Hétvégén (szombat és vasárnap)  – kizárólag előjegyzés alapján – natív (nem kontrasztanyagos) MRI-vizsgálatokat végzünk, mást nem.

Sose induljon úgy el hozzánk, hogy “lesz ami lesz” alapon úgyis el fognak látni, mert erre semmilyen garancia nincs.

Mit kell feltétlenül magammal vinnem a vizsgálatokra?

 

Az Egészségügyi Központunkban való megjelenés alapvető feltétele a személyazonosítás elvégzése, melynek célja annak megállapítása, hogy az okmányt felmutató személy azonos-e a azzal, aki az adott vizsgálatot kéri.

Ezért kérjük, hogy a vizsgálatra feltétlenül hozza magával:

– eredeti és érvényes (nem fénymásolt, nem szkennelt) személyi igazolványát (ennek hiányában útlevél vagy vezetői engedély is megfelelő), 

– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) lakcímkártyáját,

– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ (Társadalombiztosítási Azonosító Jel) kártyáját.

Eredeti fényképes hivatalos igazolvány nélkül nem végzünk vizsgálatot!

Jelenleg a TAJ szám használata is kötelező a magánegészségügyi ellátás során az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) miatt, ezért kérjük, hogy eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ kártyáját is hozza magával! Ehhez nem kell érvényesnek lennie a TAJ számnak, ezt nem ellenőrizzük, kizárólag azonosításra, dokumentálásra szolgál.

A vizsgálatokra mindig hozza magával korábbi, orvosi kivizsgálásaival, betegségeivel, ellátásaival kapcsolatos írásos és képi dokumentációit (beutaló, zárójelentés, járóbeteg adatlap, laboratóriumi lelet, röntgen film, CD, stb.).

Inkább mindent hozzon el magával, akár feleslegesen is, minthogy valamelyik fontos dokumentáció hiányozzon.

Milyen következménnyel jár, ha nem szólok, vagy aznap szólok és nem megyek el a megbeszélt vizsgálatra?

 

El nem végzett szolgáltatást nem fizettetünk ki pácienseinkkel, pénzben nem szankcionálunk. Viszont:

Időpont lemondását (ez minden szolgáltatásunkra vonatkozik) kizárólag telefonon (nem e-mailen), a vizsgálatot megelőző napon 20:00-ig tudunk elfogadni. 

Ha a  páciens a megbeszélt – előre lefoglalt és egyeztetett – időpontban nem jelenik meg és nem telefonál, hogy nem fog jönni, vagy aznap mondja mondja le azt, a későbbiekben további időponto(ka)t csak abban az esetben áll módunkban számára adni, ha a kért vizsgálat(ok) teljes összegét előre átutalja számlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján). Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Kivétel csak abban az esetben lehetséges, ha hitelt érdemlően, írásos igazolással tudja igazolni (pl.: orvosi igazolás), hogy indokoltan nem tudott szólni és eljönni.

Hány vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre?

 

MR-vizsgálat esetén egy alkalommal maximum 3 régió (azaz 3 darab) MR-vizsgálatára adunk előjegyzést egy páciens részére, többre nem.

Aki 2 vagy 3 régió MR-vizsgálatára szeretne egyszerre időpontot foglalni, vagy többféle vizsgálatra (pl. szakorvosi vizsgálat, vérvétel, kezelések, stb.) kér egyszerre időpontot, annak a vizsgálatok árának teljes összegét előre át kell utalnia a bankszámlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján), majd az összeg beérkezése után van lehetősége időpontok egyeztetésére. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Hány MR-vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre, ha klausztrofóbiás vagyok?

 

Ha ismert klausztrofóbiája (bezártság érzés szűk helyeken) van, vagy erre csak gyanú van, akkor is csak egy vizsgálatra jelentkezzen be. Amennyiben ez az első vizsgálat sikerül, akkor további vizsgálatokra is kérhet időpontot.

Milyen lehetőségem van még MR-vizsgálat esetén, ha klausztrofóbiás vagyok?

 

Ha ismert klausztrofóbiája van, javasoljuk, hogy egy előre egyeztetett időpontban, ingyenesen jöjjön be egy próbafekvésre, barátkozhat a hellyel és az MRI-géppel, és ha úgy érzi, hogy menni fog, kérhet időpontot egy vizsgálatra.

Mennyibe kerül az MR-vizsgálat, ha klausztrofóbia miatt nem sikerül elvégezni?

 

Természetesen semmibe sem kerül, viszont ez csak és kizárólag az első sikertelen vizsgálatra vonatkozik.

Újabb vizsgálat (újabb próbálkozás) igénylése esetén a vizsgálat teljes összegét előre ki kell fizetni (vagy a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel, vagy díjbekérő számla ellenében átutalással), és ezt követően lehet időpontot egyeztetni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Mikor vehetem igénybe a honlapon található kedvezményes árakat?

Amennyiben az igényelt vizsgálat(ok) térítési díjának teljes összegét díjbekérő számla ellenében előre átutalja bankszámlánkra, mint vissza nem térítendő összeget, úgy a kedvezményes árakkal kell számolni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak). Helyszínen történő előre fizetésre nincs lehetőség.

Kell-e Önökhöz beutaló?

 

A diagnosztikai vizsgálatok nagy részére (laboratórium, natív MR) akár orvosi javaslatra, akár saját elhatározásából is jelentkezhet.

A vizsgálatok előtt azonban javasoljuk szakorvosi vizsgálat elvégzését, melyre központunkban is lehetőséget biztosítunk, külön térítési díj ellenében. Előfordulhat ugyanis, hogy nem MR- vagy laborvizsgálatot kell elvégezni. Előfordulhat továbbá, hogy nem is azt a testrészt kellene megvizsgálni, amit páciensünk betegnek gondol. Központunk nem tehető felelőssé páciensünk vizsgálatára vonatkozó szakszerűtlen utasításából eredő mindazon kárért, ha a páciens a figyelmeztetés ellenére olyan vizsgálatot kér, amely nem egyezik meg a panaszokat szakmailag ténylegesen magyarázó elváltozások kimutatására szükséges vizsgálattal!

Orvosi/szakorvosi beutaló/javaslat kizárólag a kontrasztanyagos MR-vizsgálatokhoz és az injekciós/infúziós kezelésekhez szükséges.

Receptfelírást vállalnak? Mik a feltételei?

 

Receptfelírást kizárólag a központunkban szakorvosi vizsgálaton részt vett pácienseink számára biztosítunk. A szakorvosi vizsgálat díja nem tartalmazza a receptírás költségét.

Felhívjuk pácienseink figyelmét, hogy a rendszeresen szedett gyógyszerek felírása a családorvos feladata. Egy adott szakorvos kizárólag a szakterületéhez tartozó gyógyszert írhat csak fel. A páciens kizárólag akkor kérhet újabb receptet, ha a szakorvos által korábban felírt gyógyszer már elfogyott. Más gyógyszert nem írunk fel.

Sürgősségi gyógyszerfelírás nincs.

Kell-e orvosi beutaló az injekció beadásához?

 

Injekció beadásához központunkon kívül elfogadunk más szakorvosi írásos javaslatot is.

Kell-e orvosi beutaló az infúzió beadásához?

 

Infúzió beadásához központunkon kívül elfogadunk más szakorvosi írásos javaslatot is.

Hogyan tudok fizetni?

 

Központunkban készpénzzel, bankkártyával és PayPass kártyával is lehetséges fizetni.

Egészségpénztári kártyával történő fizetés nem lehetséges. Egészségpénztári tagok számla ellenében tudják elszámolni szolgáltatásainkat.

A számla kiállítása a hatályos jogszabályoknak megfelelően minden esetben az ellátott (tehát a szolgáltatást ténylegesen igénybe vevő) nevére és címére történik, más nevére nem tudjuk a számlát kiállítani! Minden egyéb adatot, kérést a számla megjegyzés rovatában tudunk feltüntetni.

Hozhatok magammal kísérőt?

 

Tekintettel a központunkban található orvostechnikai eszközökre, vegyszerekre, gyógyszerekre – a balesetvédelmi és higiénés szabályzat értelmében – egy beteg maximum egy kísérővel tartózkodhat a központunkban, ha az indokolt és szükséges.

Gyermeket kísérőként kérjük, ne hozzanak magukkal!

Hol tudok parkolni?

 

Központunknál több, mint 250 nem fizetős parkolóhely áll a rendelkezésükre. Közvetlenül a Központunk mellett a mentők és a mozgásukban nehezítettek számára tartunk fent 5 darab parkolóhelyet.

Milyen vizsgálatokat végeznek? Mindent megtalálok a honlapon?

 

Központunkban kizárólag a honlapunkon található vizsgálatokat és kezeléseket végezzük. Szolgáltatásainkkal kapcsolatban kizárólag honlapunkon tájékozódjanak. Vitaalapot nem képezhet az, ami a honlapunkon egyértelműen ki van írva. Ami a honlapon nem található, értelemszerűen nem végezzük.

Más internetes oldalak esetében (egészségügyi portálok, stb.) az ott található tartalmakért nem vállalunk felelősséget.

A honlapon található szakmai anyagok, tájékoztatók, videók írásos beleegyezés nélkül nem használhatók fel semmilyen formában.

Hogyan kaphatok a korábbi leletemről másolatot?

 

Az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatnak (GDPR) megfelelően bármilyen írásos vagy képi orvosi leletet (szakorvosi vélemény, labor, MRI lelet), dokumentációt (MRI pendrive dokumentáció) kizárólag vagy személyesen történő átvétellel, a személyazonosság igazolásával, vagy hivatalos írásos megbízással adunk csak ki, külön térítési díj ellenében.

A fentieken kívül más esetben, például telefonon történő megkeresésre orvosi dokumentációt nem áll módunkban kiadni.

Kérjük, hogy ha bármilyen írásos vagy pendrive lelet (MRI, labor, szakorvosi vélemény) másolatát szeretné kérni, azt jelezze előre telefonon és a megbeszélt időpontban jöjjön érte. Ha nem előre egyeztetett időpontban érkezik, nem tudjuk garantálni a lelet kiadását.

Érdeklődhetek és kérdezhetek telefonon vagy e-mailen az elvégzett vizsgálat eredményével kapcsolatban?


Telefonon és e-mailen az elvégzett vizsgálatok eredményével kapcsolatban semmilyen felvilágosítást, tájékoztatást, kiértékelést nem végzünk, erre nincs lehetőség.

Orvost nem hívunk a telefonhoz.

Hol találom meg Önöket?

Egészségügyi Központunk Törökbálinton, a Feketerét utca 2. szám alatt, a Törökbálinti-tó Törökbálint felőli végénél, szép zöld környezetben található.

Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.

Mivel ez egy teljesen új létesítmény, és az utca is új, előfordulhat, hogy nem minden kereső adja ki. Ilyenkor a Max City-t keressék, azzal szemben találnak meg minket.

Amíg Ön nálunk van, addig a kísérőik sem unatkoznak: kávézó, Pizza Forte, SPAR, DM, Lipóti pékség, gyerekeknek játszótér, vagy séta a Törökbálinti-tónál.

Hogyan tudok eljutni Önökhöz autóval?

 

Autóval az ország minden irányából könnyen meg tud találni minket. Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.

M0 autópálya: mindkét irányból (Biatorbágy és Budakeszi) a 2 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába.

M1 autópálya: mindkét irányból (Budapest, illetve Hegyeshalom és Győr) a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, a lehajtóknál jobbra kell fordulni.

M7 autópálya: Letenye, Nagykanizsa, Siófok és Székesfehérvár irányából a a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, viszont a lehajtónál balra, Budakeszi irányába kell fordulni.

A gépjárművel érkezők több, mint 250 ingyenes parkolóhelyet találnak és mindig van szabad hely. Akik nehezen mozog, annak közvetlenül a központunk bejárata mellett tartunk fent parkolóhelyet. Természetesen mindenhol akadálymentesített a közlekedés, intézményünkön kívül és belül is.

Hogyan tudok eljutni Önökhöz tömegközlekedéssel?

 
Budapestről számos BKK járattal (88, 88A, 172, 173, 272) el tud hozzánk jutni.
 
A részletes menetrendről az alábbi linkeken tájékozódhat:
 

futar.bkk.hu

bkk.hu/menetrendek

A környező városokból (Budakeszi, Budaörs, Érd, Diósd, Tárnok, Sóskút, Biatorbágy, stb.) és helyben, Törökbálinton is könnyű a megközelítés, akár BKK, akár Volán járatokkal (756).

 

Hogyan tudok eljutni Önökhöz vonattal?

 

MÁV elővárosi vonattal (S10) csupán 9 perc a menetidő hozzánk a Kelenföldi pályaudvarról.

A Déli pályaudvar és a Győr, Komárom, Tata, Tatabánya felől érkező személyvonatok is megállnak a Törökbálint vasútállomáson.

Hogyan tudok bejelentkezni Önökhöz?

 

Nyitvatartási időben, tehát hétfőtől-vasárnapig 07:00-20:00-ig kizárólag telefonon van lehetősége időpontot és információt kérni. Amennyiben ilyenkor nem tudjuk a hívását fogadni, azt a telefonos rendszerünk jelzi, és a lehető leghamarabb vissza fogjuk hívni.

Nyitvatartási időn kívül, tehát hétfőtől-vasárnapig 20:00-07:00-ig lehetősége van a honlapunkon ilyenkor megtalálható online űrlapon keresztül vizsgálatra jelentkezni. Ez az űrlap kizárólag nyitvatartási időn kívül található meg a honlapunkon, nyitvatartási időn belül nem áll rendelkezésre. Az online űrlapon konkrét időpontot nem lehet foglalni, kizárólag a jelentkezési szándékát tudja jelezni felénk. Az online űrlap elküldését követően 07:00-10:00 között fel fogjuk hívni a megadott telefonszámon.

Az egészségügyi központunkban végzett diagnosztikai és terápiás szolgáltatások esetében megkerülhetetlen a telefonos kapcsolatfelvétel, a pontos adatfelvétel és a páciensek megfelelő kikérdezése, illetve tájékoztatása.

A honlapon található nyitvatartási időben, egész héten reggeltől estig, minden szolgáltatásuk elérhető?

 

Nem. A nyitvatartási (bejelentkezési) idő nem azonos a rendelési idővel.

Az adott rendelés pontos idejéről honlapunkon, illetve telefonon kaphat tájékoztatást.

Mikorra kell érkeznem, betartják a megbeszélt időpontokat?

 

A szükséges adminisztráció és az esetleges előkészületek (vécézés, vízfogyasztás, öltözés) miatt érkezzen 10-15 perccel korábban központunkba. A megbeszélt vizsgálati időpont konkrétan az adott vizsgálat kezdetét jelenti.

Az előjegyzési időpontokat betartjuk, várakozási idő nincs, pácienseink kivizsgálására, kezelésére, tájékoztatására, kérdéseik megválaszolására mindig elegendő időt biztosítunk. Ennek megfelelően az előjegyzési időponthoz képest nem tudunk elfogadni késést, mivel az a további időpontok betartását tenné lehetetlenné, illetve a többi, időben érkezett páciens vizsgálati idejét is elcsúsztatná.

Mit csináljak, ha késésben vagyok?

 

Ha késik, kérjük, feltétlenül jelezze ezt telefonon, hogy a késés ellenére tudjuk-e fogadni. Elképzelhető, hogy néhány perces kését még meg tudunk oldani, azonban nagyobb mértékű kését biztosan nem tudunk elfogadni.

A késések elkerülése céljából, indulás előtt tájékozódjon a BKK honlapján, illetve az interneten a forgalomról, illetve az esetleges korlátozásokról és időben induljon el.

Tudok-e TB beutalóval menni Önökhöz vizsgálatra?

 

Nem.

Egészségügyi Központunk a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) nem áll szerződéses jogviszonyban, ezért NEAK (TB) finanszírozott vizsgálatot és kezelést nem végzünk, kizárólag magántérítéses (fizetős) ellátásra van lehetőség.

Kaphatok-e Önöktől további vizsgálatokra TB beutalót?

 

Nem.

Magánegészségügyi ellátás során NEAK (TB) térítéses beutalót nem tudunk adni további vizsgálatokra.

Tudnak-e fogadni soron kívül, illetve sürgős esetekben?

 

Nem.

Sürgősségi és  soron kívüli ellátást nem végzünk, nem tartunk sürgősségi ügyeletet sem.

Hétvégén (szombat és vasárnap)  – kizárólag előjegyzés alapján – natív (nem kontrasztanyagos) MRI-vizsgálatokat végzünk, mást nem.

Sose induljon úgy el hozzánk, hogy “lesz ami lesz” alapon úgyis el fognak látni, mert erre semmilyen garancia nincs.

Mit kell feltétlenül magammal vinnem a vizsgálatokra?

 

Az Egészségügyi Központunkban való megjelenés alapvető feltétele a személyazonosítás elvégzése, melynek célja annak megállapítása, hogy az okmányt felmutató személy azonos-e a azzal, aki az adott vizsgálatot kéri.

Ezért kérjük, hogy a vizsgálatra feltétlenül hozza magával:

– eredeti és érvényes (nem fénymásolt, nem szkennelt) személyi igazolványát (ennek hiányában útlevél vagy vezetői engedély is megfelelő), 

– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) lakcímkártyáját,

– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ (Társadalombiztosítási Azonosító Jel) kártyáját.

Eredeti fényképes hivatalos igazolvány nélkül nem végzünk vizsgálatot!

Jelenleg a TAJ szám használata is kötelező a magánegészségügyi ellátás során az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) miatt, ezért kérjük, hogy eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ kártyáját is hozza magával! Ehhez nem kell érvényesnek lennie a TAJ számnak, ezt nem ellenőrizzük, kizárólag azonosításra, dokumentálásra szolgál.

A vizsgálatokra mindig hozza magával korábbi, orvosi kivizsgálásaival, betegségeivel, ellátásaival kapcsolatos írásos és képi dokumentációit (beutaló, zárójelentés, járóbeteg adatlap, laboratóriumi lelet, röntgen film, CD, stb.).

Inkább mindent hozzon el magával, akár feleslegesen is, minthogy valamelyik fontos dokumentáció hiányozzon.

Milyen következménnyel jár, ha nem szólok, vagy aznap szólok és nem megyek el a megbeszélt vizsgálatra?

 

El nem végzett szolgáltatást nem fizettetünk ki pácienseinkkel, pénzben nem szankcionálunk. Viszont:

Időpont lemondását (ez minden szolgáltatásunkra vonatkozik) kizárólag telefonon (nem e-mailen), a vizsgálatot megelőző napon 20:00-ig tudunk elfogadni. 

Ha a  páciens a megbeszélt – előre lefoglalt és egyeztetett – időpontban nem jelenik meg és nem telefonál, hogy nem fog jönni, vagy aznap mondja mondja le azt, a későbbiekben további időponto(ka)t csak abban az esetben áll módunkban számára adni, ha a kért vizsgálat(ok) teljes összegét előre átutalja számlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján). Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Kivétel csak abban az esetben lehetséges, ha hitelt érdemlően, írásos igazolással tudja igazolni (pl.: orvosi igazolás), hogy indokoltan nem tudott szólni és eljönni.

Hány vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre?

 

MR-vizsgálat esetén egy alkalommal maximum 3 régió (azaz 3 darab) MR-vizsgálatára adunk előjegyzést egy páciens részére, többre nem.

Aki 2 vagy 3 régió MR-vizsgálatára szeretne egyszerre időpontot foglalni, vagy többféle vizsgálatra (pl. szakorvosi vizsgálat, vérvétel, kezelések, stb.) kér egyszerre időpontot, annak a vizsgálatok árának teljes összegét előre át kell utalnia a bankszámlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján), majd az összeg beérkezése után van lehetősége időpontok egyeztetésére. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Hány MR-vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre, ha klausztrofóbiás vagyok?

 

Ha ismert klausztrofóbiája (bezártság érzés szűk helyeken) van, vagy erre csak gyanú van, akkor is csak egy vizsgálatra jelentkezzen be. Amennyiben ez az első vizsgálat sikerül, akkor további vizsgálatokra is kérhet időpontot.

Milyen lehetőségem van még MR-vizsgálat esetén, ha klausztrofóbiás vagyok?

 

Ha ismert klausztrofóbiája van, javasoljuk, hogy egy előre egyeztetett időpontban, ingyenesen jöjjön be egy próbafekvésre, barátkozhat a hellyel és az MRI-géppel, és ha úgy érzi, hogy menni fog, kérhet időpontot egy vizsgálatra.

Mennyibe kerül az MR-vizsgálat, ha klausztrofóbia miatt nem sikerül elvégezni?

 

Természetesen semmibe sem kerül, viszont ez csak és kizárólag az első sikertelen vizsgálatra vonatkozik.

Újabb vizsgálat (újabb próbálkozás) igénylése esetén a vizsgálat teljes összegét előre ki kell fizetni (vagy a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel, vagy díjbekérő számla ellenében átutalással), és ezt követően lehet időpontot egyeztetni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Mikor vehetem igénybe a honlapon található kedvezményes árakat?

 

Amennyiben az igényelt vizsgálat(ok) térítési díjának teljes összegét díjbekérő számla ellenében előre átutalja bankszámlánkra, mint vissza nem térítendő összeget, úgy a kedvezményes árakkal kell számolni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Kell-e Önökhöz beutaló?

 

A diagnosztikai vizsgálatok nagy részére (laboratórium, natív MR) akár orvosi javaslatra, akár saját elhatározásából is jelentkezhet.

A vizsgálatok előtt azonban javasoljuk szakorvosi vizsgálat elvégzését, melyre központunkban is lehetőséget biztosítunk, külön térítési díj ellenében. Előfordulhat ugyanis, hogy nem MR- vagy laborvizsgálatot kell elvégezni. Előfordulhat továbbá, hogy nem is azt a testrészt kellene megvizsgálni, amit páciensünk betegnek gondol. Központunk nem tehető felelőssé páciensünk vizsgálatára vonatkozó szakszerűtlen utasításából eredő mindazon kárért, ha a páciens a figyelmeztetés ellenére olyan vizsgálatot kér, amely nem egyezik meg a panaszokat szakmailag ténylegesen magyarázó elváltozások kimutatására szükséges vizsgálattal!

Orvosi/szakorvosi beutaló/javaslat kizárólag a kontrasztanyagos MR-vizsgálatokhoz és az injekciós/infúziós kezelésekhez szükséges.

Receptfelírást vállalnak? Mik a feltételei?

 

Receptfelírást kizárólag a központunkban szakorvosi vizsgálaton részt vett pácienseink számára biztosítunk. A szakorvosi vizsgálat díja nem tartalmazza a receptírás költségét.

Felhívjuk pácienseink figyelmét, hogy a rendszeresen szedett gyógyszerek felírása a családorvos feladata. Egy adott szakorvos kizárólag a szakterületéhez tartozó gyógyszert írhat csak fel. A páciens kizárólag akkor kérhet újabb receptet, ha a szakorvos által korábban felírt gyógyszer már elfogyott. Más gyógyszert nem írunk fel.

Sürgősségi gyógyszerfelírás nincs.

Kell-e orvosi beutaló az injekció beadásához?

 

Injekció beadásához központunkon kívül elfogadunk más szakorvosi írásos javaslatot is.

Kell-e orvosi beutaló az infúzió beadásához?

 

Infúzió beadásához központunkon kívül elfogadunk más szakorvosi írásos javaslatot is.

Hogyan tudok fizetni?

 

Központunkban készpénzzel, bankkártyával és PayPass kártyával is lehetséges fizetni.

Egészségpénztári kártyával történő fizetés nem lehetséges. Egészségpénztári tagok számla ellenében tudják elszámolni szolgáltatásainkat.

A számla kiállítása a hatályos jogszabályoknak megfelelően minden esetben az ellátott (tehát a szolgáltatást ténylegesen igénybe vevő) nevére és címére történik, más nevére nem tudjuk a számlát kiállítani! Minden egyéb adatot, kérést a számla megjegyzés rovatában tudunk feltüntetni.

Hozhatok magammal kísérőt?

 

Tekintettel a központunkban található orvostechnikai eszközökre, vegyszerekre, gyógyszerekre – a balesetvédelmi és higiénés szabályzat értelmében – egy beteg maximum egy kísérővel tartózkodhat a központunkban, ha az indokolt és szükséges.

Gyermeket kísérőként kérjük, ne hozzanak magukkal!

Hol tudok parkolni?

 

Központunknál több, mint 250 nem fizetős parkolóhely áll a rendelkezésükre.

Milyen vizsgálatokat végeznek? Mindent megtalálok a honlapon?

 

Központunkban kizárólag a honlapunkon található vizsgálatokat és kezeléseket végezzük. Szolgáltatásainkkal kapcsolatban kizárólag honlapunkon tájékozódjanak. Vitaalapot nem képezhet az, ami a honlapunkon egyértelműen ki van írva. Ami a honlapon nem található, értelemszerűen nem végezzük.

Más internetes oldalak esetében (egészségügyi portálok, stb.) az ott található tartalmakért nem vállalunk felelősséget.

A honlapon található szakmai anyagok, tájékoztatók, videók írásos beleegyezés nélkül nem használhatók fel semmilyen formában.

Hogyan kaphatok a korábbi leletemről másolatot?

 

Az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatnak (GDPR) megfelelően bármilyen írásos vagy képi orvosi leletet (szakorvosi vélemény, labor, MRI lelet), dokumentációt (MRI pendrive dokumentáció) kizárólag vagy személyesen történő átvétellel, a személyazonosság igazolásával, vagy hivatalos írásos megbízással adunk csak ki, külön térítési díj ellenében.

A fentieken kívül más esetben, például telefonon történő megkeresésre orvosi dokumentációt nem áll módunkban kiadni.

Kérjük, hogy ha bármilyen írásos vagy pendrive lelet (MRI, labor, szakorvosi vélemény) másolatát szeretné kérni, azt jelezze előre telefonon és a megbeszélt időpontban jöjjön érte. Ha nem előre egyeztetett időpontban érkezik, nem tudjuk garantálni a lelet kiadását.

Érdeklődhetek és kérdezhetek telefonon vagy e-mailen az elvégzett vizsgálat eredményével kapcsolatban?


Telefonon és e-mailen az elvégzett vizsgálatok eredményével kapcsolatban semmilyen felvilágosítást, tájékoztatást, kiértékelést nem végzünk, erre nincs lehetőség.

Orvost nem hívunk a telefonhoz.

Hol találom meg Önöket?

Egészségügyi Központunk Törökbálinton, a Feketerét utca 2. szám alatt, a Törökbálinti-tó Törökbálint felőli végénél, szép zöld környezetben található.

Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.

Mivel ez egy teljesen új létesítmény, és az utca is új, előfordulhat, hogy nem minden kereső adja ki. Ilyenkor a Max City-t keressék, azzal szemben találnak meg minket.

Amíg Ön nálunk van, addig a kísérőik sem unatkoznak: kávézó, Pizza Forte, SPAR, DM, Lipóti pékség, gyerekeknek játszótér, vagy séta a Törökbálinti-tónál.

Hogyan tudok eljutni Önökhöz autóval?

 

Autóval az ország minden irányából könnyen meg tud találni minket. Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.

M0 autópálya: mindkét irányból (Biatorbágy és Budakeszi) a 2 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába.

M1 autópálya: mindkét irányból (Budapest, illetve Hegyeshalom és Győr) a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, a lehajtóknál jobbra kell fordulni.

M7 autópálya: Letenye, Nagykanizsa, Siófok és Székesfehérvár irányából a a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, viszont a lehajtónál balra, Budakeszi irányába kell fordulni.

A gépjárművel érkezők több, mint 250 ingyenes parkolóhelyet találnak és mindig van szabad hely. Akik nehezen mozog, annak közvetlenül a központunk bejárata mellett tartunk fent parkolóhelyet. Természetesen mindenhol akadálymentesített a közlekedés, intézményünkön kívül és belül is.

Hogyan tudok eljutni Önökhöz tömegközlekedéssel?

 
Budapestről számos BKK járattal (88, 88A, 172, 173, 272) el tud hozzánk jutni.
 
A részletes menetrendről az alábbi linkeken tájékozódhat:
 

futar.bkk.hu

bkk.hu/menetrendek

A környező városokból (Budakeszi, Budaörs, Érd, Diósd, Tárnok, Sóskút, Biatorbágy, stb.) és helyben, Törökbálinton is könnyű a megközelítés, akár BKK, akár Volán járatokkal (756).

 

Hogyan tudok eljutni Önökhöz vonattal?

 

MÁV elővárosi vonattal (S10) csupán 9 perc a menetidő hozzánk a Kelenföldi pályaudvarról.

A Déli pályaudvar és a Győr, Komárom, Tata, Tatabánya felől érkező személyvonatok is megállnak a Törökbálint vasútállomáson.

Hogyan tudok bejelentkezni Önökhöz?

 

Nyitvatartási időben, tehát hétfőtől-vasárnapig 07:00-20:00-ig kizárólag telefonon van lehetősége időpontot és információt kérni. Amennyiben ilyenkor nem tudjuk a hívását fogadni, azt a telefonos rendszerünk jelzi, és a lehető leghamarabb vissza fogjuk hívni.

Nyitvatartási időn kívül, tehát hétfőtől-vasárnapig 20:00-07:00-ig lehetősége van a honlapunkon ilyenkor megtalálható online űrlapon keresztül vizsgálatra jelentkezni. Ez az űrlap kizárólag nyitvatartási időn kívül található meg a honlapunkon, nyitvatartási időn belül nem áll rendelkezésre. Az online űrlapon konkrét időpontot nem lehet foglalni, kizárólag a jelentkezési szándékát tudja jelezni felénk. Az online űrlap elküldését követően 07:00-10:00 között fel fogjuk hívni a megadott telefonszámon.

Az egészségügyi központunkban végzett diagnosztikai és terápiás szolgáltatások esetében megkerülhetetlen a telefonos kapcsolatfelvétel, a pontos adatfelvétel és a páciensek megfelelő kikérdezése, illetve tájékoztatása.

A honlapon található nyitvatartási időben, egész héten reggeltől estig, minden szolgáltatásuk elérhető?

 

Nem. A nyitvatartási (bejelentkezési) idő nem azonos a rendelési idővel.

Az adott rendelés pontos idejéről honlapunkon, illetve telefonon kaphat tájékoztatást.

Mikorra kell érkeznem, betartják a megbeszélt időpontokat?

 

A szükséges adminisztráció és az esetleges előkészületek (vécézés, vízfogyasztás, öltözés) miatt érkezzen 10-15 perccel korábban központunkba. A megbeszélt vizsgálati időpont konkrétan az adott vizsgálat kezdetét jelenti.

Az előjegyzési időpontokat betartjuk, várakozási idő nincs, pácienseink kivizsgálására, kezelésére, tájékoztatására, kérdéseik megválaszolására mindig elegendő időt biztosítunk. Ennek megfelelően az előjegyzési időponthoz képest nem tudunk elfogadni késést, mivel az a további időpontok betartását tenné lehetetlenné, illetve a többi, időben érkezett páciens vizsgálati idejét is elcsúsztatná.

Mit csináljak, ha késésben vagyok?

 

Ha késik, kérjük, feltétlenül jelezze ezt telefonon, hogy a késés ellenére tudjuk-e fogadni. Elképzelhető, hogy néhány perces kését még meg tudunk oldani, azonban nagyobb mértékű kését biztosan nem tudunk elfogadni.

A késések elkerülése céljából, indulás előtt tájékozódjon a BKK honlapján, illetve az interneten a forgalomról, illetve az esetleges korlátozásokról és időben induljon el.

Tudok-e TB beutalóval menni Önökhöz vizsgálatra?

 

Nem.

Egészségügyi Központunk a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) nem áll szerződéses jogviszonyban, ezért NEAK (TB) finanszírozott vizsgálatot és kezelést nem végzünk, kizárólag magántérítéses (fizetős) ellátásra van lehetőség.

Kaphatok-e Önöktől további vizsgálatokra TB beutalót?

 

Nem.

Magánegészségügyi ellátás során NEAK (TB) térítéses beutalót nem tudunk adni további vizsgálatokra.

Tudnak-e fogadni soron kívül, illetve sürgős esetekben?

 

Nem.

Sürgősségi és  soron kívüli ellátást nem végzünk, nem tartunk sürgősségi ügyeletet sem.

Hétvégén (szombat és vasárnap)  – kizárólag előjegyzés alapján – natív (nem kontrasztanyagos) MRI-vizsgálatokat végzünk, mást nem.

Sose induljon úgy el hozzánk, hogy “lesz ami lesz” alapon úgyis el fognak látni, mert erre semmilyen garancia nincs.

Mit kell feltétlenül magammal vinnem a vizsgálatokra?

 

Az Egészségügyi Központunkban való megjelenés alapvető feltétele a személyazonosítás elvégzése, melynek célja annak megállapítása, hogy az okmányt felmutató személy azonos-e a azzal, aki az adott vizsgálatot kéri.

Ezért kérjük, hogy a vizsgálatra feltétlenül hozza magával:

– eredeti és érvényes (nem fénymásolt, nem szkennelt) személyi igazolványát (ennek hiányában útlevél vagy vezetői engedély is megfelelő), 

– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) lakcímkártyáját,

– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ (Társadalombiztosítási Azonosító Jel) kártyáját.

Eredeti fényképes hivatalos igazolvány nélkül nem végzünk vizsgálatot!

Jelenleg a TAJ szám használata is kötelező a magánegészségügyi ellátás során az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) miatt, ezért kérjük, hogy eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ kártyáját is hozza magával! Ehhez nem kell érvényesnek lennie a TAJ számnak, ezt nem ellenőrizzük, kizárólag azonosításra, dokumentálásra szolgál.

A vizsgálatokra mindig hozza magával korábbi, orvosi kivizsgálásaival, betegségeivel, ellátásaival kapcsolatos írásos és képi dokumentációit (beutaló, zárójelentés, járóbeteg adatlap, laboratóriumi lelet, röntgen film, CD, stb.).

Inkább mindent hozzon el magával, akár feleslegesen is, minthogy valamelyik fontos dokumentáció hiányozzon.

Milyen következménnyel jár, ha nem szólok, vagy aznap szólok és nem megyek el a megbeszélt vizsgálatra?

 

El nem végzett szolgáltatást nem fizettetünk ki pácienseinkkel, pénzben nem szankcionálunk. Viszont:

Időpont lemondását (ez minden szolgáltatásunkra vonatkozik) kizárólag telefonon (nem e-mailen), a vizsgálatot megelőző napon 20:00-ig tudunk elfogadni. 

Ha a  páciens a megbeszélt – előre lefoglalt és egyeztetett – időpontban nem jelenik meg és nem telefonál, hogy nem fog jönni, vagy aznap mondja mondja le azt, a későbbiekben további időponto(ka)t csak abban az esetben áll módunkban számára adni, ha a kért vizsgálat(ok) teljes összegét előre átutalja számlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján). Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Kivétel csak abban az esetben lehetséges, ha hitelt érdemlően, írásos igazolással tudja igazolni (pl.: orvosi igazolás), hogy indokoltan nem tudott szólni és eljönni.

Hány vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre?

 

MR-vizsgálat esetén egy alkalommal maximum 3 régió (azaz 3 darab) MR-vizsgálatára adunk előjegyzést egy páciens részére, többre nem.

Aki 2 vagy 3 régió MR-vizsgálatára szeretne egyszerre időpontot foglalni, vagy többféle vizsgálatra (pl. szakorvosi vizsgálat, vérvétel, kezelések, stb.) kér egyszerre időpontot, annak a vizsgálatok árának teljes összegét előre át kell utalnia a bankszámlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján), majd az összeg beérkezése után van lehetősége időpontok egyeztetésére. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Hány MR-vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre, ha klausztrofóbiás vagyok?

 

Ha ismert klausztrofóbiája (bezártság érzés szűk helyeken) van, vagy erre csak gyanú van, akkor is csak egy vizsgálatra jelentkezzen be. Amennyiben ez az első vizsgálat sikerül, akkor további vizsgálatokra is kérhet időpontot.

Milyen lehetőségem van még MR-vizsgálat esetén, ha klausztrofóbiás vagyok?

 

Ha ismert klausztrofóbiája van, javasoljuk, hogy egy előre egyeztetett időpontban, ingyenesen jöjjön be egy próbafekvésre, barátkozhat a hellyel és az MRI-géppel, és ha úgy érzi, hogy menni fog, kérhet időpontot egy vizsgálatra.

Mennyibe kerül az MR-vizsgálat, ha klausztrofóbia miatt nem sikerül elvégezni?

 

Természetesen semmibe sem kerül, viszont ez csak és kizárólag az első sikertelen vizsgálatra vonatkozik.

Újabb vizsgálat (újabb próbálkozás) igénylése esetén a vizsgálat teljes összegét előre ki kell fizetni (vagy a helyszínen bankkártyával vagy készpénzzel, vagy díjbekérő számla ellenében átutalással), és ezt követően lehet időpontot egyeztetni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Mikor vehetem igénybe a honlapon található kedvezményes árakat?

 

Amennyiben az igényelt vizsgálat(ok) térítési díjának teljes összegét díjbekérő számla ellenében előre átutalja bankszámlánkra, mint vissza nem térítendő összeget, úgy a kedvezményes árakkal kell számolni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek a vizsgálat napján már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).

Kell-e Önökhöz beutaló?

 

A diagnosztikai vizsgálatok nagy részére (laboratórium, natív MR) akár orvosi javaslatra, akár saját elhatározásából is jelentkezhet.

A vizsgálatok előtt azonban javasoljuk szakorvosi vizsgálat elvégzését, melyre központunkban is lehetőséget biztosítunk, külön térítési díj ellenében. Előfordulhat ugyanis, hogy nem MR- vagy laborvizsgálatot kell elvégezni. Előfordulhat továbbá, hogy nem is azt a testrészt kellene megvizsgálni, amit páciensünk betegnek gondol. Központunk nem tehető felelőssé páciensünk vizsgálatára vonatkozó szakszerűtlen utasításából eredő mindazon kárért, ha a páciens a figyelmeztetés ellenére olyan vizsgálatot kér, amely nem egyezik meg a panaszokat szakmailag ténylegesen magyarázó elváltozások kimutatására szükséges vizsgálattal!

Orvosi/szakorvosi beutaló/javaslat kizárólag a kontrasztanyagos MR-vizsgálatokhoz és az injekciós/infúziós kezelésekhez szükséges.

Receptfelírást vállalnak? Mik a feltételei?

 

Receptfelírást kizárólag a központunkban szakorvosi vizsgálaton részt vett pácienseink számára biztosítunk. A szakorvosi vizsgálat díja nem tartalmazza a receptírás költségét.

Felhívjuk pácienseink figyelmét, hogy a rendszeresen szedett gyógyszerek felírása a családorvos feladata. Egy adott szakorvos kizárólag a szakterületéhez tartozó gyógyszert írhat csak fel. A páciens kizárólag akkor kérhet újabb receptet, ha a szakorvos által korábban felírt gyógyszer már elfogyott. Más gyógyszert nem írunk fel.

Sürgősségi gyógyszerfelírás nincs.

Kell-e orvosi beutaló az injekció beadásához?

 

Injekció beadásához központunkon kívül elfogadunk más szakorvosi írásos javaslatot is.

Kell-e orvosi beutaló az infúzió beadásához?

 

Infúzió beadásához központunkon kívül elfogadunk más szakorvosi írásos javaslatot is.

Hogyan tudok fizetni?

 

Központunkban készpénzzel, bankkártyával és PayPass kártyával is lehetséges fizetni.

Egészségpénztári kártyával történő fizetés nem lehetséges. Egészségpénztári tagok számla ellenében tudják elszámolni szolgáltatásainkat.

A számla kiállítása a hatályos jogszabályoknak megfelelően minden esetben az ellátott (tehát a szolgáltatást ténylegesen igénybe vevő) nevére és címére történik, más nevére nem tudjuk a számlát kiállítani! Minden egyéb adatot, kérést a számla megjegyzés rovatában tudunk feltüntetni.

Hozhatok magammal kísérőt?

Tekintettel a központunkban található orvostechnikai eszközökre, vegyszerekre, gyógyszerekre – a balesetvédelmi és higiénés szabályzat értelmében – egy beteg maximum egy kísérővel tartózkodhat a központunkban, ha az indokolt és szükséges. A kísérőnek rendelkeznie kell érvényes COVID védettségi igazolvánnyal.

Gyermeket kísérőként kérjük, ne hozzanak magukkal!

Hol tudok parkolni?

 

Központunknál több, mint 250 nem fizetős parkolóhely áll a rendelkezésükre.

Milyen vizsgálatokat végeznek? Mindent megtalálok a honlapon?

 

Központunkban kizárólag a honlapunkon található vizsgálatokat és kezeléseket végezzük. Szolgáltatásainkkal kapcsolatban kizárólag honlapunkon tájékozódjanak. Vitaalapot nem képezhet az, ami a honlapunkon egyértelműen ki van írva. Ami a honlapon nem található, értelemszerűen nem végezzük.

Más internetes oldalak esetében (egészségügyi portálok, stb.) az ott található tartalmakért nem vállalunk felelősséget.

A honlapon található szakmai anyagok, tájékoztatók, videók írásos beleegyezés nélkül nem használhatók fel semmilyen formában.

Hogyan kaphatok a korábbi leletemről másolatot?

 

Az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatnak (GDPR) megfelelően bármilyen írásos vagy képi orvosi leletet (szakorvosi vélemény, labor, MRI lelet), dokumentációt (MRI pendrive dokumentáció) kizárólag vagy személyesen történő átvétellel, a személyazonosság igazolásával, vagy hivatalos írásos megbízással adunk csak ki, külön térítési díj ellenében.

A fentieken kívül más esetben, például telefonon történő megkeresésre orvosi dokumentációt nem áll módunkban kiadni.

Kérjük, hogy ha bármilyen írásos vagy pendrive lelet (MRI, labor, szakorvosi vélemény) másolatát szeretné kérni, azt jelezze előre telefonon és a megbeszélt időpontban jöjjön érte. Ha nem előre egyeztetett időpontban érkezik, nem tudjuk garantálni a lelet kiadását.

Érdeklődhetek és kérdezhetek telefonon vagy e-mailen az elvégzett vizsgálat eredményével kapcsolatban?


Telefonon és e-mailen az elvégzett vizsgálatok eredményével kapcsolatban semmilyen felvilágosítást, tájékoztatást, kiértékelést nem végzünk, erre nincs lehetőség.

Orvost nem hívunk a telefonhoz.