Hol találom meg Önöket?
Egészségügyi Központunk Törökbálinton, a Feketerét utca 2. szám alatt, a Törökbálinti-tó Törökbálint felőli végénél, szép zöld környezetben található.
Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.
Mivel ez egy teljesen új létesítmény, és az utca is új, előfordulhat, hogy nem minden térképes kereső adja ki ( a Google Maps-on megtalálható). Ilyenkor a Max City-t keressék, azzal szemben találnak meg minket.
Amíg Ön nálunk van, addig a kísérőik sem unatkoznak: kávézó, pékség, pizzéria, bevásárlási lehetőség, gyerekeknek játszótér, vagy séta a Törökbálinti-tónál.
Hogyan tudok eljutni Önökhöz autóval?
Autóval az ország minden irányából könnyen meg tud találni minket. Az M0, M1 és M7 autópályák által határolt háromszögben vagyunk, a le- és felhajtási lehetőségek a közelben, csupán néhány percre találhatóak.
M0 autópálya: mindkét irányból (Biatorbágy és Budakeszi) a 2 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába.
M1 autópálya: mindkét irányból (Budapest, illetve Hegyeshalom és Győr) a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, a lehajtóknál jobbra kell fordulni.
M7 autópálya: Letenye, Nagykanizsa, Siófok és Székesfehérvár irányából a a 14 km-nél kell lehajtani Törökbálint irányába, viszont a lehajtónál balra, Budakeszi irányába kell fordulni.
A gépjárművel érkezők több, mint 250 ingyenes parkolóhelyet találnak és mindig van szabad hely. Akik nehezen mozog, annak közvetlenül a központunk bejárata mellett tartunk fent parkolóhelyet. Természetesen mindenhol akadálymentesített a közlekedés, intézményünkön kívül és belül is.
Hogyan tudok eljutni Önökhöz tömegközlekedéssel?
Budapestről számos BKK járattal (88, 88A, 172, 173, 272) el tud hozzánk jutni. A részletes menetrendről az alábbi linkeken tájékozódhat:
A környező városokból (Budakeszi, Budaörs, Érd, Diósd, Tárnok, Sóskút, Biatorbágy, stb.) és helyben, Törökbálinton is könnyű a megközelítés, akár BKK, akár Volán járatokkal (756).
Hogyan tudok eljutni Önökhöz vonattal?
MÁV elővárosi vonattal (S10) csupán 9 perc a menetidő hozzánk a Kelenföldi pályaudvarról.
A Déli pályaudvar és a Győr, Komárom, Tata, Tatabánya felől érkező személyvonatok is megállnak a Törökbálint vasútállomáson.
Hogyan tudok bejelentkezni Önökhöz?
Bejelentkezési időben kizárólag telefonon keresztül van lehetősége időpontot és információt kérni. Kérjük, hogy bejelentkezési időben részesítse előnyben a telefonos kapcsolatfelvételt, személyesen ne keressék fel központunkat. Amennyiben ilyenkor nem tudjuk a hívását fogadni, azt a telefonos rendszerünk jelzi, és a lehető leghamarabb vissza fogjuk hívni. Külföldi telefonszámot nem tudunk visszahívni.
Az egészségügyi központunkban végzett diagnosztikai és terápiás szolgáltatások esetében megkerülhetetlen a telefonos kapcsolatfelvétel, a pontos adatfelvétel és a páciensek megfelelő kikérdezése, illetve tájékoztatása.
Milyen szabályok vonatkoznak a 18 év alatti (18. életévüket be nem töltött) személyek ellátására?
Egészségügyi Központunkban 14 év alatti (14. életévüket be nem töltött) személyek ellátásával nem foglalkozunk.
Egészségügyi Központunkban 14-18 év közötti (14. életévüket betöltött és 18. életévüket be nem töltött) személyek az alábbi ellátásokat vehetik igénybe az alábbi feltételekkel:
– MRI vizsgálatok (koponya MRI-t nem végzünk náluk): kizárólag írásos szakorvosi beutaló / javaslat alapján
– laboratóriumi vizsgálatok (vérvétel): kizárólag írásos szakorvosi beutaló / javaslat alapján
– gyógytorna: kizárólag írásos szakorvosi beutaló / javaslat alapján
– fizikoterápia: kizárólag írásos szakorvosi beutaló / javaslat alapján
– gyógymasszázs: kizárólag írásos szakorvosi beutaló / javaslat alapján
14-18 év között (14. életévüket betöltött és 18. életévüket be nem töltött) személyeknél nem végzünk:
– koponya natív MRI vizsgálat
– kontrasztanyagos MRI vizsgálatok
Miért? 14 – 18 év között a gyermek jogilag korlátozottan cselekvőképes, belátási képességétől függetlenül, ezért náluk kizárólag szülői kérésre nem végzünk MRI- vagy laborvizsgálatot, nem végzünk gyógytornát, fizikoterápiát vagy gyógymasszázst, ezt írja elő a jogszabály.
A honlapon található bejelentkezési időben, egész héten reggeltől estig, minden szolgáltatásuk elérhető?
Nem. A bejelentkezési idő nem azonos a nyitvatartási és rendelési idővel.
Az adott rendelés pontos idejéről telefonon keresztül kaphat tájékoztatást.
Mikorra kell érkeznem, betartják a megbeszélt időpontokat?
A szükséges adminisztráció és az esetleges előkészületek (vécézés, vízfogyasztás, öltözés) miatt érkezzen 10-15 perccel korábban központunkba. A megbeszélt vizsgálati időpont konkrétan az adott vizsgálat kezdetét jelenti.
Az előjegyzési időpontokat betartjuk, várakozási idő nincs, pácienseink kivizsgálására, kezelésére, tájékoztatására, kérdéseik megválaszolására mindig elegendő időt biztosítunk. Ennek megfelelően az előjegyzési időponthoz képest nem tudunk elfogadni késést, mivel az a további időpontok betartását tenné lehetetlenné, illetve a többi, időben érkezett páciens vizsgálati idejét is elcsúsztatná. Kérjük, a többi páciensre is legyenek tekintettel.
Mit csináljak, ha késésben vagyok?
Ha késik, kérjük, feltétlenül jelezze ezt telefonon, hogy a késés ellenére tudjuk-e fogadni. Elképzelhető, hogy néhány perces kését még meg tudunk oldani, azonban nagyobb mértékű kését biztosan nem tudunk elfogadni.
A késések elkerülése céljából, indulás előtt tájékozódjon a BKK honlapján, illetve az interneten a forgalomról, illetve az esetleges korlátozásokról és időben induljon el.
Tudok-e TB beutalóval menni Önökhöz vizsgálatra?
Nem.
Egészségügyi Központunk a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (NEAK) nem áll szerződéses jogviszonyban, ezért NEAK (TB) finanszírozott vizsgálatot és kezelést nem végzünk, kizárólag magántérítéses (fizetős) ellátásra van lehetőség.
Kaphatok-e Önöktől további vizsgálatokra TB beutalót?
Nem.
Magánegészségügyi ellátás során NEAK (TB) térítéses beutalót nem tudunk adni további vizsgálatokra.
Tudnak-e fogadni soron kívül, illetve sürgős esetekben?
Nem.
Sürgősségi és soron kívüli ellátást nem végzünk, nem tartunk sem éjszakai, sem hétvégi ügyeletet.
Sose induljon úgy el hozzánk, hogy „lesz ami lesz” alapon úgyis el fognak látni, mert erre biztosan nem lesz lehetősége.
Mit kell feltétlenül magammal vinnem a vizsgálatokra?
Az Egészségügyi Központunkban való megjelenés alapvető feltétele a személyazonosítás elvégzése, melynek célja annak megállapítása, hogy az okmányt felmutató személy azonos-e a azzal, aki az adott vizsgálatot kéri.
Ezért kérjük, hogy a vizsgálatra feltétlenül hozza magával:
– eredeti és érvényes (nem fénymásolt, nem szkennelt) személyi igazolványát (ennek hiányában útlevél vagy vezetői engedély is megfelelő),
– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) lakcímkártyáját,
– eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ (Társadalombiztosítási Azonosító Jel) kártyáját.
Eredeti fényképes hivatalos igazolvány nélkül nem végzünk vizsgálatot!
Jelenleg a TAJ szám használata is kötelező a magánegészségügyi ellátás során az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) miatt, ezért kérjük, hogy eredeti (nem fénymásolt, nem szkennelt) TAJ kártyáját is hozza magával! Ehhez nem kell érvényesnek lennie a TAJ számnak, ezt nem ellenőrizzük, kizárólag azonosításra, dokumentálásra szolgál.
A vizsgálatokra mindig hozza magával korábbi, orvosi kivizsgálásaival, betegségeivel, ellátásaival kapcsolatos írásos és képi dokumentációit (beutaló, zárójelentés, járóbeteg adatlap, laboratóriumi lelet, röntgen film, CD, stb.).
Inkább mindent hozzon el magával, akár feleslegesen is, minthogy valamelyik fontos dokumentáció hiányozzon.
Milyen következménnyel jár, ha nem szólok, vagy aznap szólok és nem megyek el a megbeszélt vizsgálatra?
Időpont lemondását (ez minden szolgáltatásunkra vonatkozik) kizárólag telefonon (nem e-mailen), a vizsgálatot megelőzően legalább 24 órával tudunk elfogadni.
Ha a páciens a megbeszélt – előre lefoglalt és egyeztetett – időpontban nem jelenik meg és nem telefonál, hogy nem fog jönni, vagy aznap mondja le azt, központunkba további időpontot nem kaphat.
Az előre történő utalás vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek 24 órán belül már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).
Amennyiben ezek után a páciens kéri a számla elküldését, de azt nem utalja át mégsem, további időpontot nem kaphat intézményünkbe.
Hány vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre?
MR-vizsgálat esetén egy alkalommal maximum 4 régió (azaz 4 darab) MR-vizsgálatára adunk előjegyzést egy páciens részére, többre nem.
Aki 2, 3 vagy 4 régió MRI-vizsgálatára szeretne egyszerre időpontot foglalni, vagy többféle vizsgálatra (pl. szakorvosi vizsgálat, vérvétel, kezelések, stb.) kér egyszerre időpontot, annak a vizsgálatok árának teljes összegét előre át kell utalnia a bankszámlánkra (díjbekérő számla kiállítása alapján), majd az összeg beérkezése után van lehetősége időpontok egyeztetésére. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek 24 órán belül már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak).
Hány MR-vizsgálatra jelentkezhetek be egyszerre, ha klausztrofóbiás vagyok?
Ha ismert klausztrofóbiája (bezártság érzés szűk helyeken) van, vagy erre csak gyanú van, akkor csak egy vizsgálatra jelentkezzen be. Amennyiben ez az első vizsgálat sikerül, akkor további vizsgálatokra is kérhet időpontot.
Milyen lehetőségem van még MR-vizsgálat esetén, ha klausztrofóbiás vagyok?
Ha ismert klausztrofóbiája van, javasoljuk, hogy egy előre egyeztetett időpontban, ingyenesen jöjjön be egy próbafekvésre, barátkozhat a hellyel és az MRI-géppel, és ha úgy érzi, hogy menni fog, kérhet időpontot egy vizsgálatra.
Mikor vehetem igénybe a honlapon található kedvezményes árakat?
Amennyiben az igényelt vizsgálat(ok) térítési díjának teljes összegét számla ellenében előre átutalja bankszámlánkra, mint vissza nem térítendő összeget, úgy a kedvezményes árakkal kell számolni. Az előre történő utalás vagy előre történő fizetés vissza nem térítendő, adott vizsgálat(ok)ra és adott időpont(ok)ra szól, melyek 24 órán belül már nem módosítható(ak) és nem átruházható(ak). Helyszínen történő előre fizetésre nincs lehetőség.
Kérjük, hogy általunk kiállított és elküldött számla nélkül ne utaljanak előre semmilyen összeget!
Kell-e Önökhöz beutaló?
A diagnosztikai vizsgálatok nagy részére (laboratórium, natív MR) akár orvosi javaslatra, akár saját elhatározásából is jelentkezhet.
A vizsgálatok előtt azonban javasoljuk szakorvosi vizsgálat elvégzését, melyre központunkban is lehetőséget biztosítunk, külön térítési díj ellenében. Előfordulhat ugyanis, hogy nem MRI- vagy laborvizsgálatot kell elvégezni. Előfordulhat továbbá, hogy nem is azt a testrészt kellene megvizsgálni, amit páciensünk betegnek gondol. Központunk nem tehető felelőssé páciensünk vizsgálatára vonatkozó szakszerűtlen utasításából eredő mindazon kárért, ha a páciens a figyelmeztetés ellenére olyan vizsgálatot kér, amely nem egyezik meg a panaszokat szakmailag ténylegesen magyarázó elváltozások kimutatására szükséges vizsgálattal!
Orvosi/szakorvosi beutaló/javaslat kizárólag a kontrasztanyagos MR-vizsgálatokhoz és az injekciós/infúziós kezelésekhez szükséges.
Receptfelírást vállalnak? Mik a feltételei?
Receptfelírást kizárólag a központunkban szakorvosi vizsgálaton részt vett pácienseink számára biztosítunk. A szakorvosi vizsgálat díja nem tartalmazza a receptírás költségét.
Felhívjuk pácienseink figyelmét, hogy a rendszeresen szedett gyógyszerek felírása a családorvos feladata. Egy adott szakorvos kizárólag a szakterületéhez tartozó gyógyszert írhat csak fel. A páciens kizárólag akkor kérhet újabb receptet, ha a szakorvos által korábban felírt gyógyszer már elfogyott. Más gyógyszert nem írunk fel.
Sürgősségi gyógyszerfelírás nincs.
Hogyan tudok fizetni?
Központunkban készpénzzel, bankkártyával és PayPass kártyával is lehetséges fizetni.
Egészségpénztári kártyával történő fizetés nem lehetséges. Egészségpénztári tagok számla ellenében tudják elszámolni szolgáltatásainkat.
A számla kiállítása a hatályos jogszabályoknak megfelelően minden esetben az ellátott (tehát a szolgáltatást ténylegesen igénybe vevő) nevére és címére történik, más nevére nem tudjuk a számlát kiállítani! Minden egyéb adatot, kérést a számla megjegyzés rovatában tudunk feltüntetni.
Hozhatok magammal kísérőt?
Tekintettel a központunkban található orvostechnikai eszközökre, vegyszerekre, gyógyszerekre – a balesetvédelmi és higiénés szabályzat értelmében – egy páciens maximum egy kísérővel tartózkodhat a központunkban, ha az indokolt és szükséges. Mikor indokolt és szükséges? Ha a páciens klausztrofóbiás és az MRI vizsgálatra megy be vele a kísérő, vagy a páciens mozgásában korlátozott.
Gyermeket kísérőként ne hozzanak magukkal!
Hol tudok parkolni?
Központunknál több, mint 250 nem fizetős parkolóhely áll a rendelkezésükre. Közvetlenül a Központunk mellett a mentők és a mozgásukban nehezítettek számára tartunk fent 5 darab parkolóhelyet.
Milyen vizsgálatokat végeznek? Mindent megtalálok a honlapon?
Központunkban kizárólag a honlapunkon található vizsgálatokat és kezeléseket végezzük. Szolgáltatásainkkal kapcsolatban kizárólag honlapunkon tájékozódjanak. Vitaalapot nem képezhet az, ami a honlapunkon egyértelműen ki van írva. Ami a honlapon nem található, értelemszerűen nem végezzük.
Más internetes oldalak esetében (egészségügyi portálok, stb.) az ott található tartalmakért nem vállalunk felelősséget.
A honlapon található szakmai anyagok, tájékoztatók, videók írásos beleegyezés nélkül nem használhatók fel semmilyen formában.
Hogyan kaphatok a korábbi leletemről másolatot?
Az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatnak (GDPR) megfelelően bármilyen írásos vagy képi orvosi leletet (szakorvosi vélemény, labor, MRI lelet), dokumentációt (MRI pendrive dokumentáció) kizárólag vagy személyesen történő átvétellel, a személyazonosság igazolásával, vagy hivatalos írásos megbízással adunk csak ki, külön térítési díj ellenében.
A fentieken kívül más esetben, például telefonon történő megkeresésre orvosi dokumentációt nem áll módunkban kiadni.
Kérjük, hogy ha bármilyen írásos, CD vagy pendrive lelet (MRI, labor, szakorvosi vélemény) másolatát szeretné kérni, azt jelezze előre telefonon és a megbeszélt időpontban jöjjön érte. Ha nem előre egyeztetett időpontban érkezik, nem tudjuk garantálni a lelet kiadását.
Érdeklődhetek és kérdezhetek telefonon vagy e-mailen az elvégzett vizsgálat eredményével kapcsolatban?
Telefonon és e-mailen az elvégzett vizsgálatok eredményével kapcsolatban semmilyen felvilágosítást, tájékoztatást, kiértékelést nem végzünk, erre nincs lehetőség.
Orvost nem hívunk a telefonhoz, az MRI lelettel kapcsolatban a radiológus szakorvossal telefonon nem tudnak konzultálni.